carrera-copacabana.reismee.nl

Dag 10

Het is nu hier 23:30 en in Nederland 03:30. Ben op mijn kamer in een heel groot en luxe hotel in Mendoza. Vandaag een korte afstand gehad van 290km. Dit omdat we waren uitgenodigd op een wijngaard genaamd Salenteijn. Deze wijngaard is namelijk van een Nederlander. Meneer Pon, je weet wel die auto-importeur van volkswagen, audi en nog een paar. Geweldige middag gehad. Super gegeten enlekker wat wijn gedronken en in de avond nog wat bier (heineken)naar binnen gewerkt. Ik begin al aardig te wennen aan dit leven, dus gerda maak je borst maar nat. Ik wil namelijk straks ook zo verder leven. Haal de wijn maar in huis, Geen spinazie meer op maandag maar grote steaks en een lekker wijntje vooraf. Nee hoor.

Groetjes.

Leon en Joke

Lekker Ruud. Geniet nog maar een tijdje van dit leven. Maken we allemaal niet alle dagen mee. Veel plezier verder.

gerda

nou wij houden het wel gewoon op de hollandse kost... sterker nog ja je leest het goed: wij hebben vandaag zondag de 31e snijbonen gegeten met komkommer en een boerengehakt schnitzel!!! en een heerlijke beker melk erbij

willem

wacht maar tot je weer terug ben bij je baas
1 dag in de dozenstraat en je bent weer zo op je oude gewicht,dus geniet nog maar even van je vakantie want voor je het weet is het weer zo ver.

andy

echt wel

Patrick Louwrier

Hee Ruud,

Zo te lezen vermaak je je prima!! Heerlijk man! Echt lekker Bourgondisch leven hahahaha
Zitten wij hier in de regen :-(
Nou veel plezier,

En ik hou je blog in de gaten!

Gr.
Patrick

Ps. We hebben ondertussen een zoontje gekregen! Quinn is zijn naam!

Rik

he ouwe niet al teveel los gaan daar he
mijn zus krijgt je wel weer terug in het gareel hahaha
geniet er nog maar even van
grts Rik

Arjan

Ziet er allemaal leuk uit, apart om mee te maken, is niet voor iedereen weggelegd

gerda

wij willen nieuwe foto's en verhalen!!!!!!!!!!!!!!