carrera-copacabana.reismee.nl

dag 3 en 4

Dag 3

Start van dag 3 om 08:22 een lange rit voor de boeg. We rijden van Bahia Blanca naar Puerto Madryn met een afstand van 747 kilometer. Dit betekent dus veel lange wegen en veel bosjes kijken. We hebben zelf over een weg gereden van een dikke 100 kilometer in een recht stuk zonder ook maar een gebouw te zien. Het enigste wat we hebben gezien waren bosjes, bosjes en nog heel veel bosjes. Wel weer regelmatigheidsproef gereden over gravelwegen met aardig wat hobbels. De proef bestond uit een bolletje pijltje systeem met verschillende snelheden. Het eerste stuk moesten we 60 rijden het tweede 40 en de laatste 20 kilometer 75. We hebben de proef wel goed voltooid. Aan het einde van de dag hadden we maar 25 strafseconden opgelopen. Dit resulteerde in een vierde plaats van deze dag.

Dag 4

Rustdag. Excursie geboekt naar Puerto Piramides om daar op een boot gaan om naar walvissen te kijken. En we hebben ze gezien. In deze baai zijn er elk seizoen wel een stuk of 1000. Veelal moeder en haar kalf. We hebben zelfs een witte walvis gezien. Dit was wel een kalfje. Kijk bij de foto's.